50% MOCY WIĘCEJ ZA 490ZŁ?? TANIE DOŁADOWANIE- ZRÓB TO SAM!!!
30:39
698,829
Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam
Reddit
Dawno obiecany odcinek z zakładaniem kompresora do silnika wolno ssącego, koszty i efekt pracy przerósł najśmielsze oczekiwania całej ekipy a praca trwała może z 5h. Ile uzyskaliśmy koni a ile niutów za 495zł łącznie? To już dowiecie się w odcinku. A jeśli chcecie stać się właścicielem jedynego Golfa 1.9 D-kompresor to kciuk w górę i udostępniamy a już w przyszłym tygodniu pokaże wam go po większych modyfikacjach i poprawkach ogłaszając konkurs na niego.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k A DZIŚ SPECJALNIE DLA WAS PO 12:20 SPADA CENA NA 2 PRODUKTY 1 walizka narzędzi 2 tester diagnostyczny
-----------------------------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/PROMO_M4K
-----------------------------------------------------------------------------------
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
------------------------------------------------------------------------------------------
mubi.pl/milosnicy4kolek/
---------------------------------------------------------------------------------
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
----------------------------------------------------
m4k@mubi.pl
----------------------------------------------------
Jeśli ktoś chętny by nabyć moją 2 książkę link poniżej
-------------------------------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/PROMO_M4K_ksiazka_2
-------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
-----------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/MTuningPerformance/
-----------------------------------------------------------------------------------
Chcesz podnieść moc w swoim samochodzie? To koniecznie odwiedź ekipę dyno set.
-----------------------------------------------------------
facebook.com/dynoset/
-----------------------------------------------------------
JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
---------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/M4KGarageWroclaw/
---------------------------------------------------------------------------------

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
-----------------------------------------------------------------------------------
instagram.com/milosnicy4kolek/
------------------------------------------------------------------------------------
meble warsztatowe których się nie powstydzimy :)
------------------------------------------
fastservice.pl
------------------------------------------
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem :)
------------------------------------------------------------------
patronite.pl/Milosnicy4kolek
------------------------------------------------------------------

Wbijajcie na naszego FB
------------------------------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/

Komentarze
  • szymon Kaim
    szymon Kaim

    mam lagune 2 3.0 v6 207/ps benzynka i chce go doladowac i do was pyatnie takie mogę wsadzić 2 kompresory i tak dalej czy to nie zda egazaminu bd wdzieczny za odp

  • Wladyslaw Izdepskyi
    Wladyslaw Izdepskyi

    Dzięki za odcinek. Szkoda że już nie będzie przywracania złomu w auta. Mam nadzieję że TESLA nie pojawi się w żadnym wypadku, na warsztacie.

  • AlFriful
    AlFriful

    Korzystając z okazji ze już tu jestem to zaprosze na swojego insta @alfie_usa :|

  • svvv
    svvv

    <a href="#" class="seekto" data-time="1225">20:25</a> na zimnym silniku robisz pomiar, ciekawe czy na cieplym bylo by lepiej

  • damain R
    damain R

    golf 3 najlepszy szanuje za wybór auta pancerne auto zadbane jeszcze sporo pojeździ

  • Roberto Mancini
    Roberto Mancini

    Miałem kiedyś civica 6 1.4is 90km robił 100 w 10.9s

  • Krystian Dąbkiewicz
    Krystian Dąbkiewicz

    Piękny

  • Falkolm
    Falkolm

    Rewelacja

  • Kasia Aksamitowska
    Kasia Aksamitowska

    Perełka

  • ppiechur
    ppiechur

    Michu, jakiej aplikacji używałeś do pomiaru przyspieszenia?

  • Toomek Tomek L
    Toomek Tomek L

    plsofts.info/hd/wideo/i9bNqM6Xaqhwuq0 nominacja

  • kamil wojcik
    kamil wojcik

    Jak sie janusze dowiedzo to juz nie dlugo nie da rady kupic seryjnego passata

  • Lil Pew
    Lil Pew

    Fajny golf

  • Luc Luk
    Luc Luk

    co to za aplikacja, ktora mierzy przyspiesenie? Ktos cos moze polecic na iOS?

  • Damian Dalak
    Damian Dalak

    Przemiana kozak

  • sebek6543210
    sebek6543210

    W ciągu ostatniego tygodnia widziałem więcej starszych samochodów które ktoś stroił na kompresorze niż przez poprzednie 20 lat.

  • Wujek Falcorr
    Wujek Falcorr

    i drugie pytanie, czy poświęcił byś odc na Dustera? konkretnie 1.6 sce 115 km, bardzo ciekawi mnie ta jednostka

  • Wujek Falcorr
    Wujek Falcorr

    a jak ze spalaniem w takim wypadku ?

  • Adam B
    Adam B

    chyba lepiej jak bedziecie ustawiali recznie punkt ostrosci, jesli telefonem nagrywaliscie tez sie da :)

  • Chris Anderson
    Chris Anderson

    Silnik nie rozgrzany nie przekroczył 70stopni a ten go pałuje i robi pomiary myślę że ten golf dostał tyle samo koni co utracił przez te wszystkie lata

  • cyz86xu
    cyz86xu

    golf 3 nawet w wersji bez obrotomierza miał możliwość pokazania obrotów na ekranie od przebiegu

  • Jakub Kwiatkowski
    Jakub Kwiatkowski

    plsofts.info/hd/wideo/p6fTcsWwcn-kxpg

  • Jakub Kwiatkowski
    Jakub Kwiatkowski

    plsofts.info/hd/wideo/fdqVnNK6q6empJQ

  • KanashiDesu -Neko
    KanashiDesu -Neko

    łysy chciał byś kiedyś mieć na warszatacie 2JZ-GTE?

  • Mateusz Kochanowicz
    Mateusz Kochanowicz

    ogladalem wasye filmy. ale to juz zaczyna byc smieszne! proponuje kupic trabanta nastepnym razem i mowic ile kosztowal w tuningu!!! oczywiscie nie m4k tylko naiwnych sponsorow! dno

  • Jankulowski
    Jankulowski

    Da się tak do matiza?

  • Radosław Orman
    Radosław Orman

    Jeszcze tylko czekam na swapa na tańiego LS-a z chińskim turbo i kanał bedzie kompletny

  • Radosław Orman
    Radosław Orman

    Ciekawe czy by się zmieścił do 'wieście śuśtećki 1.9(x)D. i ile by to dało

  • Xxx 225
    Xxx 225

    Kurła, ale jaja, aleee jaja

  • Fabek Butrymowicz
    Fabek Butrymowicz

    Chciałbym wygrać ;)

  • kiniakinia1000
    kiniakinia1000

    Jak ci się podoba? No, jesteście chorzy. :)

  • Artur Frel
    Artur Frel

    Ta a zawory I gniazda? Dolałes wachy I powietrza czyli wzrost temperatury

  • Darek
    Darek

    Robocizna 1500 zł,pozdrawiam

  • GucioMix
    GucioMix

    Ale bym jeździł 🤩 gdybym takim pod szkole podjechał to wszystkim by łopata opadła 😫😊

  • Piotr Mieszkowski
    Piotr Mieszkowski

    Golf 3 był moim pierwszym a zarazem wymarzonym autem. Niezmiennie do dziś pozostaję najlepszy!

  • Arek Lech
    Arek Lech

    Oczywiście wskaźnik temperatury - typowo, nie działa 😂

  • Anatomia Mechaniki
    Anatomia Mechaniki

    Odma prosto do Grety. How dare you😂

  • Dawjan
    Dawjan

    Z niczego można zrobić coś wielkiego! ☺

  • Michał Wójtowicz
    Michał Wójtowicz

    Czy da się założyć kompresor do 1.8t Audi A4

  • Michu pl
    Michu pl

    Może te Alu z niego chcecie oddać :D

  • Pan Tadeusz
    Pan Tadeusz

    Brzmi jak odkurzacz

  • Andrzej Nowak
    Andrzej Nowak

    Golfik!!❤❤

  • Andrzej Kasprowicz
    Andrzej Kasprowicz

    Super, Chciałby aby wasz warsztat zrobił to samo w moim Golfie 3 1.4 benzyna,rocznik 94

  • Lukasz Skay
    Lukasz Skay

    Uwielniam was jestescie uczciwi i najlepsi

  • Daniel Podwojewski
    Daniel Podwojewski

    Mogę się zamienić za lanosa 1.4 do podkręcenia benzynki :D

  • Cichy Gc
    Cichy Gc

    A jeszcze takie pytanie co to za apka do pomiaru 0/100

  • Cichy Gc
    Cichy Gc

    Fajny prosty patent na podniesienie mocy elegancko 👍 😉 👍 Pozdrawiam

  • art wood
    art wood

    dobra robota, fajnie sie to oglada wiecej takich odcinkow 😊 moze w140 350td (o ile da sie coś zrobić) pozdro

  • TheCinus88
    TheCinus88

    Ale fajny wyjec, miałem kilka sztuk MK3, ale takiego kota nie widziałem :)

  • Ireneusz J.
    Ireneusz J.

    Wiejski tuning

  • Kinga Frejlich
    Kinga Frejlich

    Piękny golfik 😍♥️

  • Piotr Dranikow
    Piotr Dranikow

    Ok. Pincet PLN ale doliczmy cenę hamowni i strojenia i już nie wychodzi tak kolorowo.Ale,pomysł ciekawy.

  • motospace.pl
    motospace.pl

    Metoda "zamontujmy coś i zobaczymy co będzie" jest prawie tak emocjonująca, jak wywoływanie zdjęć w ciemni fotograficznej :) Sam fakt, że to auto jeździ, jest już cudem.

  • maks kijowski
    maks kijowski

    moze kiedys bedzie tuning audi 80 b4 z silnikiem 2,0 ABK 115 kn wielopunkt na digifancie 8 zaworowy

  • Maciek W
    Maciek W

    Ciekawe kto zamontuje to za 490 zł 😂

  • Eryk Górka
    Eryk Górka

    Gdzie można kupić taki kompresor?

  • Bartosz Hasnik
    Bartosz Hasnik

    Ciekawe ile teraz gulf pojeździ po tych modach? :) Żeby nie było, to nie hejt, tylko faktyczne zapytanie. Dajcie znaka jak się ten gulf będzie spisywał za jakiś czas, czy jeździ, czy cuś rypło, dupło, umarło było :)

  • John Neo
    John Neo

    Golfik z losowania 👍☺

  • Grzegorz W
    Grzegorz W

    👌🔥👍

  • Nokturn
    Nokturn

    Ciekawie się zapowiada :D

  • Marcin Łęgiewski
    Marcin Łęgiewski

    Kurde, a ja w swoim dżygicie poleciałem w turbosprężarkę. Jakoś po obejrzeniu dźwięk kompresora bardziej mi robi niż turbo, no i faktycznie ile mniej pobocznych problemów przy montażu typu smarowanie itp. :-) dobra robota, pozdrawiam

  • LPGwaRRen
    LPGwaRRen

    Postawiłby takiego golfika w garażu😆

  • Majkel 6625
    Majkel 6625

    Każdy golf ma historie

  • Majkel 6625
    Majkel 6625

    Golfik!!

  • Piotr ek
    Piotr ek

    zamienię się za Polo 6N ;D

  • Tomasz Goryluk
    Tomasz Goryluk

    No i niemiecki osiołek ma drugie życie ze sprawniejszym sercem

  • marek trochimowicz
    marek trochimowicz

    Fajna sprawa👍

  • Rollerstoon
    Rollerstoon

    Kabel można nawinąć na przewód Wysokiego napięcia podłączyć to pod dowolny obrotomierz i gotowe:)

  • Pawel Gorgol
    Pawel Gorgol

    szkoda że dopiero dziś mialem czas obejrzeć... fajnie by było wygrac takiego ;)

  • Kacper Piękoś
    Kacper Piękoś

    Golfik!!! ❤️😍😍

  • MrRaku85
    MrRaku85

    ŁYSY a dał byś rade odpicowac i podreperowqc mojego Escorta Xr3i cabrio? ;-)

  • młody piskor
    młody piskor

    Czyli na moje SDI jest nadzieja?

  • SwirlyCat1
    SwirlyCat1

    Powodzenia wszystkim w konkursie, super nagroda 😊😍💕

  • Kuba Lipnicki
    Kuba Lipnicki

    Dobra robota lecz wsadził bym tam wał z tdi ponieważ sdi ma bardzo lichy klin na wale i może go zaraz stracić 😁

    • alida flus
      alida flus

      Golfik

  • Kacper Borys
    Kacper Borys

    Fajnie jest tak oglądać od początku budowę 😉 trzeba teraz latać po kompresory na szroty i będzie upierdalane 🤣

  • Darius Rex
    Darius Rex

    A jakby do tego samego Golfiaczka wsadzić jakieś nieduże turbo? dla porównania w przybliżonym koszcie?

  • kris
    kris

    Petarda :)

  • Grzesiek Radosz
    Grzesiek Radosz

    Testy na serii na zimnym silniku?

  • ati 206
    ati 206

    Świetna robota 👌

  • Tomasz Supernak
    Tomasz Supernak

    Ciekawe co z tego zrobicie...

Kolejny