Małach ft. KęKę, Grizzlee - Wielkie rzeczy (prod. PSR/Małach) [Official Audio]
04:49
357,878
MałachVEVO
Reddit
Zamów limitowaną wersję albumu „Bartek” 360clth.pl/Bartek
Posłuchaj singla w serwisach streamingowych: Malach.lnk.to/WielkieRzeczy
Po nowe rzeczy wbijajcie na 👉🏻 360clth.pl/
Artist: Małach
Album: Bartek
Title: Wielkie Rzeczy
Lyrics: Małach, KęKę, Grizzlee
Music: PSR/Małach
Guitar: Mikołaj Grzywacz
Music arrangement: Małach
Mix/Master: Waldemar "WDK" Dańczak (www.holosonix.eu/)
Animation: Full Metal Jacket
Aby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami od Małacha, obserwujcie jego kanały:
Małach na Spotify 👉🏻 open.spotify.com/artist/1s4U0KH826DemEVZgc4Iuu?si=Svq_GdtmRMiobbMqb2dCOA
Małach na PLsofts: Malach.lnk.to/PLsofts
Małach na FB 👉🏻 facebook.com/Malach.mrcrew
Małach na INSTA 👉🏻 instagram.com/malach_mrcrew/
KęKę na FB 👉🏻 facebook.com/MrKeKeOficjalnie
KęKę na Insta 👉🏻 instagram.com/mrkekeoficjalnie
Grizzlee na FB 👉🏻 facebook.com/grizzleemusic
Grizzlee na INSTA 👉🏻 instagram.com/grizzlee_music/
#Małach #WielkieRzeczy #KęKę #Grizzlee #Bartek #VEVO

Komentarze
  • MałachVEVO
    MałachVEVO

    Zamów limitowaną wersję albumu „Bartek” 👉🏻 www.360clth.pl/Bartek Posłuchaj singla "Wielkie rzeczy" w cyfrze 🎧 Malach.lnk.to/WielkieRzeczy

    • Przemyslaw Burghardt
      Przemyslaw Burghardt

      INNY WYMIAR omo

    • olawoka nowak
      olawoka nowak

      @INNY WYMIAR Kocham tom muzzke

    • Profesjonalny Czyścioszek
      Profesjonalny Czyścioszek

      Rozjebane 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    • patryk dużyński
      patryk dużyński

      Naprowadź na dobry program, morda płatny czy nie, nie robi mi różnicy By porozkminiać sobie jak obrobić wers dziewiczy, Nie jedno studio za dużo kwitu krzyczy Ja chcę rozwijać pasję, masteringu to się tyczy 😉 Pozdro, kawałek dobry jak wszystkie, to się czuje kto sercem pisze A kto ci podkręca misję Kawałek dobry to jedno Drugie umieć słuchać Na dzień dobry trafiasz w sedno To nie rap, to nauka.. 🤙

    • INNY WYMIAR
      INNY WYMIAR

      Wielki szacun za ten kawałek !! 💪💪 Małach refren jest kozak ! Czekam na kolejne takie numery !!🧡

  • ShamaN
    ShamaN

    Full profeska ;) Piona!

  • Bartosz Niezgoda
    Bartosz Niezgoda

    MR od 2012 ! i do końca zycia 👊👌

  • Alan Sordon
    Alan Sordon

    Ogólnie nie podoba mi sie twoja twórczość, bo mam inne gusta, ale to jest serio dobre!

    • MałachRufuz Official
      MałachRufuz Official

      Czyli jednak nie takie inne te gusta :)

  • Daniel F
    Daniel F

    Jak zawsze zajebiscie :)

  • Partyzanitanterfuerterienusz
    Partyzanitanterfuerterienusz

    Jaki refren zajebał Małach to jest mistrzostwo

  • w w
    w w

    Kękę ❤️

  • Paweł Drzewiński
    Paweł Drzewiński

    Małach król nad królami

  • Zofia Kwoka
    Zofia Kwoka

    A to dobre połączenie 🔥

  • Mlekoman h
    Mlekoman h

    ale ten refren jest zajebisty

  • Sylwia Sysia
    Sylwia Sysia

    Bart jesteś Najlepszy! 🖤

  • Kacper Gąsior
    Kacper Gąsior

    Ciekawe ile minie aż Małach będzie miał milion subów :D kot !

  • Guara Hulajdusza
    Guara Hulajdusza

    Halo... Co to za 200subow u Małacha ... Dawać ludzie wbijamy :D

  • Mateusz Smolinski
    Mateusz Smolinski

    Małach 🔥🔥♥️♥️

  • Szymon Podgórski
    Szymon Podgórski

    Malach jak zawsze rozpierdala system 💪💪💪

  • mixio hili
    mixio hili

    najwyższych gór, je je je.

  • ArtureQ TM
    ArtureQ TM

    Słucham od "fałszywka" nie żałuję czasu jaki spędziłem na piosenkach malacha 👊👊✌️

    • mixio hili
      mixio hili

      ale słabizna

  • Dudek 28
    Dudek 28

    Mistrzostwo świata jak zawsze 💪🔥🔥🔥

  • Edzio Listonosz
    Edzio Listonosz

    No i fajowo mój syn ma fajny trak w dniu swoich narodzin 👌👌

  • Przemo 3003
    Przemo 3003

    Wielcy Artyści !

  • Mateusz Kaczmarczyk
    Mateusz Kaczmarczyk

    ale bym chciał płytke małacha i kękę

  • Łukasz Czapracki
    Łukasz Czapracki

    Petarda !!!

  • alida flus
    alida flus

    "Wielkie rzeczy nadchodzą" trafione w sedno 💪

  • Szymon Szofer
    Szymon Szofer

    😲🤯

    • alida flus
      alida flus

      Nie no głos Grizzleego mi nie siada. Jakbym go sobie tak wyciął, to kawałek nawet spoko. Łapkę dam w górę. Małach i Kę jak zwykle merytorycznie.

  • LaskaRdm
    LaskaRdm

    Props Małach, śledzę Twoją twórczość od kilku ładnych lat i widzę jak bardzo rozwinąłeś skrzydła. Jesteś dla mnie ogromnym autorytetem. Wiem, że jeżeli będę ciężko pracował z muzyką to doję do wystarczającego poziomu abyśmy stworzyli razem super utwór. Może mierzę wysoko ale tak trzeba #DreamBig. Pozdrówki dla całego MR Crew!!!

    • alida flus
      alida flus

      Malach Ty jesteś wielki

  • Jacek Steciak
    Jacek Steciak

    miazganos, po hiszp. świetne :)

    • Jacek Steciak
      Jacek Steciak

      @alida flus możliwe, że kwestia algorytmów YT, albo brak teledysku co jak wiadomo mocno wpływa na odbiór utworu bo jednak angażujesz dwa kanały percepcji: słuch i wzrok :)

    • alida flus
      alida flus

      Jaki to jest sztos! Nie czaje wyświetleń tj czemu tak mało?!

  • Hubert Natalia
    Hubert Natalia

    -1

  • Hubert Natalia
    Hubert Natalia

    Chuj już nie próbuje

  • Hubert Natalia
    Hubert Natalia

    70 nie 60 hehe

  • aola wili
    aola wili

    M I S T R Z O S T W O

  • Zbuduj sam dom
    Zbuduj sam dom

    sztos 💪

    • Zbuduj sam dom
      Zbuduj sam dom

      @aola wili dokładnie 💪

    • aola wili
      aola wili

      Kozacki kawałek! I ten bit

  • Wojciech Kurasiewicz
    Wojciech Kurasiewicz

    O co chodzi z tym VEVO?

  • enjoy life
    enjoy life

    ale słabizna

  • Wacha
    Wacha

    jebany kozak !!!!

  • Paweł Cherek
    Paweł Cherek

    Zajebiste 🔥 🔥 🔥 sztos!!! 🔥

  • neejoy sola
    neejoy sola

    Ciężki Rozpierdol 💪🏻

  • Daveee
    Daveee

    Keke coraz słabiej to widac .. duzo stracił stając po stronie pisu .

    • neejoy sola
      neejoy sola

      Dzięki Małach, dzięki Kekę, dzięki Grizzlee, dzięki PSR. Niech świadomy rap się szerzy.

  • Adrian Wiktor
    Adrian Wiktor

    👍

  • bot
    bot

    Nie no głos Grizzleego mi nie siada. Jakbym go sobie tak wyciął, to kawałek nawet spoko. Łapkę dam w górę. Małach i Kę jak zwykle merytorycznie.

  • Dariusz Dariusz
    Dariusz Dariusz

    Jaki to jest sztos! Nie czaje wyświetleń tj czemu tak mało?!

  • w o n d e r l a n d
    w o n d e r l a n d

    Malach Ty jesteś wielki

  • Kamovski
    Kamovski

    🔥🔥

  • 7syn 7pokolenia
    7syn 7pokolenia

    chyba pojde ta droga

  • monika laosi
    monika laosi

    Doczekałam się tego kawałku ! Ogień Panowie 💪🔥🔥 Jeszcze bardziej nie mogę się doczekać zamówionego preorderu ❤

  • ZIELU ZWP
    ZIELU ZWP

    Chyba pójdę tą drogą wybacz że nie za tobą jak ogon 👌 sztos

    • monika laosi
      monika laosi

      SZTOS !

  • RetroN
    RetroN

    Kozacki kawałek! I ten bit

  • Damian Pisula
    Damian Pisula

    Małach Kękę duet idealny ❤️

  • HOW TO CHILL
    HOW TO CHILL

    Hit.

  • ELIPE OFICJALNIE
    ELIPE OFICJALNIE

    Zapraszamy do nas po dobry podziemny rap!

  • AmethystTime
    AmethystTime

    Niesamowicie wam Wyszlo !!! OGIEN !!!

    • foopyu nooui
      foopyu nooui

      Mioooodzio Pany 💣💥

  • mijuo roui
    mijuo roui

    Płyta zamówiona nie moge się doczekać 💪👊

  • Michał Ziomek
    Michał Ziomek

    Chyba pójdę tą drogą wybacz że nie za tobą jak ogon wielkie rzeczy nadchodzą to co złe zostawiam za słabą.....właśnie Tak za sobą 👊👊👊👊

    • Michał Ziomek
      Michał Ziomek

      @mijuo roui Oj mega totalnie

    • mijuo roui
      mijuo roui

      Mega nuta ;)

  • Calypocalypse
    Calypocalypse

    Dzięki Małach, dzięki Kekę, dzięki Grizzlee, dzięki PSR. Niech świadomy rap się szerzy.

  • NorisP
    NorisP

    Świetny podkładzik z gitarką

  • NorisP
    NorisP

    Kękę,małach no lepiej być nie mogło....👍💪👊

  • Piotr Head
    Piotr Head

    Małach co ty odpierdalasz

  • daniel chaos
    daniel chaos

    Małach Twoja muzyka pobudza mnie do działania w ciężkich momentach!!!kozacki niezmienny uliczny styl!!! Nigdy nie zawodzisz!!! Czekam na kuriera z niecierpliwością!!!

  • JEFF BRIDGES
    JEFF BRIDGES

    "Z GÓWNA CHCESZ TU HITY LEPIĆ, WEŹ NAWIŃ O MARZENIACH I O WIERZE W SIEBIE" KB

    • dueeh nyyu
      dueeh nyyu

      Elo siema

  • _NARD_
    _NARD_

    kozak

  • B4RRTTEK
    B4RRTTEK

    139 992 - 24/05/2020

    • dueeh nyyu
      dueeh nyyu

      Jaaaa dizcz 💪🤺

  • Krasza
    Krasza

    SZTOS !

  • Marta
    Marta

    Gdzie się podział Rufuz?

  • michal dobaj
    michal dobaj

    Genialne, petarda 👌🖖

  • Maciej Ehe
    Maciej Ehe

    Mioooodzio Pany 💣💥

  • Katarzyna Bobowska
    Katarzyna Bobowska

    Czekamy na więcej 💪💪💪💪

  • Kołobrzeg Fishing
    Kołobrzeg Fishing

    No i jest Mr. Kę. Tego się nie spodziewałem. Małach i Kękę dobre połączenie. Pozdreo

  • Daniel Daniel
    Daniel Daniel

    Bartek klasa, płyta leci do mnie✌

  • foopyu nooui
    foopyu nooui

    Mega nuta ;)

  • David XV
    David XV

    100% talent!!

  • Kuba
    Kuba

    MR CREW KAZANOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • foopyu nooui
      foopyu nooui

      Am mi chaty przeszły co za beat

  • beedsj roiue
    beedsj roiue

    Sztosss :) Pozdro zajebisty bit.

  • promieniowaniex
    promieniowaniex

    Spelnilo sie 😎 zajebiste!

  • Rzeźba SM
    Rzeźba SM

    Małach, Mordo Spełniłeś moje marzenie, chciałem cię usłyszeć znowu z Keke,. Jedziesz jak przecinak i spełniasz nie tylko swoje marzenia 😍❤️

    • beedsj roiue
      beedsj roiue

      Strzała w serce, Hip Hip is not kurwa dead !

  • Konan Ochrypus
    Konan Ochrypus

    Jaaaa dizcz 💪🤺

  • Bartek Gozdur
    Bartek Gozdur

    Elo siema

  • Marlena
    Marlena

    [Zwrotka 1: Małach] Stawiam małe kroki żeby potem je dodawać i na końcu mieć za sobą długi dystans. Żeby córa miała po kim umieć kiedyś nie zostawać w sytuacjach z których już nie widać wyjścia. Całe życie mówię sobie nie podpalaj się tym co masz tylko zapierdalaj, bo może być lepiej. Mocno wierzę w siebie, ta wiara nie w sklepie, właśnie ona mi pozwala robić to najlepiej. To co kocham i to dzięki czemu oddycham, nie ciągnie mnie już do kielicha. Jak świat zapamiętać mnie ma jak odejdę, niech powie mu moja muzyka. W sercu osiedle i ławka - klasyka, stare teksty po szufladach, a nie na śmietnikach. Snuję wielkie plany - znowu nowa płyta, znowu zarywałem noce, jak by się ktoś pytał. Nie słucham sloganów, my nie jak stado baranów z klapkami na oczach, idziemy przed siebie, trendy nie zmienią nam planów, żyjemy na blokach. Można zarabiać tu żyjąc na pokaz, mój cel to robić co kocham. Jak wjeżdża bit i mój wokal, czuje się jak bym był, chociaż nie jestem na prochach. [Bridge] Nie kupisz ode mnie tandety, za długo tu jestem i prędzej zdechnę. Co roku podnoszę sobie poprzeczkę, i jaram się rapem i tu będzie refren. [Refren: Małach x2] Chyba pójdę tą drogą, wybacz że nie za Tobą jak ogon. Wielkie rzeczy nadchodzą, to co złe to zostawiam za sobą. Gdzie mój świat, moje logo, gdzie mój rap, to mój dom, to bankowo. Nie dam odpocząć nogą, to co mam, wziąłem sam, nie od kogoś. [Zwrotka 2: KęKę] Wszystko co robię jest duże, nawet jak z boku wygląda na błahe. Nie raz buduję, a potem to burzę i chciałbym inaczej, lecz wciąż nie potrafię. Codziennie krok-krok, czasami mrok-mrok, ale mam moc, gram dalej. Choć już nie blok-blok, to lecę non-stop, bo tak se kurwa powiedziałem. Nie wiem czy to co dziś robię jest świeże czy nie, piszę to szczerze, czy propsy czy hejt. Ponoć cię prawda wyzwoli, tego to nie wiem, wiem że prawda dalej mi chleb. Kolejne lata na scenie jak tytan, multi-platyny co płyta, w domu dzieciaki, kobita, jak by ktoś pytał tak tu się ogarnia życia! [Refren: Małach x2] Chyba pójdę tą drogą, wybacz że nie za Tobą jak ogon. Wielkie rzeczy nadchodzą, to co złe to zostawiam za sobą. Gdzie mój świat, moje logo, gdzie mój rap, to mój dom, to bankowo. Nie dam odpocząć nogą, to co mam, wziąłem sam, nie od kogoś. [Zwrotka 3: Grizzlee] A, znów nie mogę spać, znów za dużo kaw, znowu tętno gaśnie. Znowu życia pan, trochę ponad stan, czekam na swą szansę. Wierzę mocno, praca non-stop, opierdalanie się wciąż nie jest dla mnie opcją. Dobrym mordom sprzyja kosmos, Wielkie rzeczy wciąż, a nie machanie forsą. Mówię głośno - to mój rok ziom! Ze mną ludzie co pomogą mi iść prosto. Otwórz okno, puść na blok to, ha. A jeśli chcesz mi powiedzieć pas, a jeśli chcesz mi powiedzieć stój ja już tu mam nawet czarny pas, w zdobywaniu najwyższych gór, je je je.

  • SAKSY
    SAKSY

    💥💥💥💥💥

  • Wojciech Niewitecki
    Wojciech Niewitecki

    Kękę zdemolował :) SZACUN !

  • dueeh nyyu
    dueeh nyyu

    <a href="#" class="seekto" data-time="106">1:46</a>

  • Wercia19
    Wercia19

    Kękę ❤️

    • dueeh nyyu
      dueeh nyyu

      Na ten duet czekałem! Pozdrówki wam wszystkim i dużo zdrówka. Dobra robota Panowie ;)

Kolejny
BUBBLETEA
04:44
713K